jusefines

Vuxenpoäng x 1000

Kategori: Allmänt

Alltså JAAA.
Har äntligen fixat med min franska bank så jag kan logga in på mitt konto, ni anar inte hur länge jag har behövt krångla med detta. Appar som inte funkar, olika inloggningsapparater, åtskilliga fransk-engelska samtal fram och tillbaka. Åh, vad härligt!!
Är så pepp, för detta har verkligen varit något som legat som en stor tyngd över axlarna.
 
Haha, otroligt tråkigt att läsa om kanske men kände ändå att jag ville skriva det för jag är så glad. En annan fantastisk sak som hänt är att Lisa, min stewardess-vän från Nourah har fått barn!
Hon blev ju gravid med sin kille i Italien när de hade sin semestervecka, det känns verkligen häftigt då jag var med från hela början. Jag fick äran att följa med henne till det första doktorsbesöket i Frankrike där ultraljudet visade det alla hade trott. En liten bebis. Det blev en liten pojke som är fantastiskt söt! Han föddes sen kväll den 17 mars.
 
På dagens agenda står nu överst att fixa sig lite snabbt sedan blir det en långpromenad till centrum där jag tänkte göra en god gärning, något jag tänkt på länge, att lämna blod. Därefter blir det till att ta bilen in till stan och äta en semmelwrap med pappa som han fick i present av mig när han fyllde år härom veckan. Det blir mysigt!
Efter det är det kyrkan med mamma.
Jag åker ju snart till Frankrike, den 13 april går ju planet, och då är det lite saker som ska fixas inför det. Blir nog en shoppingdag i veckan med mamma. En liten tripp till Öland är också inplanerad innan min avresa, ska bli så mysigt att få vara där i lugnet en stund.
Var i Nacka forum igår med Victoria och kikade, hittade en fantastisk bikini från Hunkemöller där jag har presentkort så blir nog till att gå tillbaka tid och handla den snarast!
 
Grym start på denna dag fick jag även med en skål kefir yoghurt toppat med granola, hallon och honung samt en vitaminboost i form av ett äpple och en sharonfrukt. Vill att denna förkylning ska ge med sig nu...
 
By the way, kaffe är bäst.
Ha en fin dag! Puss.
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: