jusefines

du kommer bli kär

Kategori: Allmänt

okej. Är det något jag inte kan få, då vill jag ha det. När jag fått det så tröttnar jag och vill inte ha det längre. Det där är jag i ett nötskal och jag är livrädd för att falla för en sådan som jag.
Känslomässigt skulle jag säga att jag är som den där stereotypiska killen som playar runt och leker med tjejers känslor. Så fort det börjar bli något åt det mer seriösa hållet så får jag ångest och backar. Och jag som trodde att jag var den typiska förhållande-typen?
Herregud, jag känner verkligen att jag skulle behöva starta en ny blogg och helt börja om, denna börjar bli alldeles för privat.

Det kanske är det som är hemligheten till varför en del på senaste tiden verkar ha fallit för mig, just för att jag är en douche och någon som de inte kan få.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: