jusefines

Beslut

Kategori: Allmänt

Mycket kul som händer nu samtidigt som det är många tuffa beslut att ta. Eller tuffa kanske var fel ord... Snarare kluriga eller svåra beslut att ta. Jag var ju på konsultation hos Michael Olenius den 18/11. Mamma var med som stöd och det hela gick väldigt enkelt och smidigt, han pratade på och lyssnade efter mina önskemål. Jag fick sätta på mig en t-shirt och stoppa in en typ av inlägg för att se vad som skulle kunna passa mig. Därefter tog vi lite bilder och så bokade jag in operationsdatum den 8/12(!) vilket är väldigt snart. Jag har letat runt och googlat i timmar på för och nackdelar med honom, har faktiskt bara hittat bra grejer. Förutom då att en del verkar tycka att han gör för små bröst, något som jag kan se lite som en fördel. Vill inte ha några porrstjärnebröst liksom... en annan negativ grej som det skrivits om är att han är seg på att svara på mail, men det tycker inte jag heller är sådär gravallvarligt. Det enda dom bekymrar mig något är att eventuella korrekturer och korrigeringar inte alltid görs gratis. Det kan man ju tycka att det kanske inte är så konstigt men samtidigt så är ju inte en bröstförstoring gratis. Kapselförsäkring hade jag tänkt att betala för, den kostar 3000:- och gäller då i 1 år från operationen. Men då läste jag om Patrik Höijer från laser och estetik, han korrigerar alla möjliga uppstående fel gratis och deras försäkring gäller i 3 år och även han har ett gott rykte om sig och folk verkar väldigt nöjda med honom också. Alltså Gud vad svårt detta blev då. Tvivlar inte på att Michael är duktig, han verkade ändå trygg och kunnig. Där har vi också ett faktum som står till Michaels fördel, han har jobbat inom branschen i 38 år så han vet vad han sysslar med... Svårt som tusan. Om någon mot förmodan har ett tips eller Kan komma med en synpunkt utifrån så skriv gärna i kommentarsfältet, haha för så många läsare har jag..! 
 
 
 
Jaja, ska väl försöka sova på saken nu. 
 
Godnatt.
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: