jusefines

no pictures no problems

Kategori: Allmänt

Hallå kompisar!
*tystnaden som uppstår*

Det är söndag kväll och jag har slagit mig till ro här i min underbara säng. Veckans mat- och träningsschema är nästan färdigplanerat och det ska bli intressant och se hur denna veka blir, förmodligen blir det tufft i vanlig ordning men med lite vilja går det mesta. Jag var duktig och tog igen fastan igår då fredagens ju uteblev. Det gör dock att jag skjuter på morgondagens fasta till på tisdag och därefter är det back to basic igen, alltså måndag och fredagsfasta.

Det har varit en helg fylld med jobb och jag har känt mig något svag i både kropp och knopp men hoppas att det går över nu när det blir ny vecka. Morgondagen har jag ledigt så då hade jag tänkt att börja med sovmorgon, därefter blir det till att slötitta på netflix under min heliga frukoststund. Tänkte göra pannkisar dagen till ära. Därefter blir det en springrunda/promenix när kaffet kickat in och sedan blir det en vända in till stan hade jag tänkt, vill besöka mmsports och se om de har walden farms syrup som jag varit så nyfiken på ett längre tag nu! Får se om jag får med mig min kära syster :)

Jag känner mig pepp inför denna vecka!

Nu ska jag läsa lite bloggar, kolla lite snygga musikvideos och ladda med massa inspirationsbilder :)

Ha en fin kväll!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: