jusefines

Endorfiner

Kategori: Allmänt

JA! Äntligen har jag kommit över den där förbaskade tröskeln, jag har hittat tillbaka till glädjen i träningen. Det var en nedra uppförsbacke vill jag lova efter min recovery-tid från operationen. Men nu äntligen så börjar cardion lätta lite och jag känner ett sug efter att få låta musklerna jobba och ta i så det bränns riktigt ordentligt. Kosten har jag också lyckats sköta bra nu under en längre tid bortsett från lördagarna då det inte verkar finnas varken gränser, hämmningar eller en botten i mig... Försöker komma underfund med hur jag ska tackla nästa lördag så att det inte uppstår någon frenetisk desperation.
Jag för mat och träningsdagbok och tänkte dela med mig utav lite tips och råd när resultaten kommer fram ännu mer :)

Vet inte om jag nämnt att flyget är bokat till mitt sommarjobb, den 13 april åker jag ned till Franska Rivieran för att agera stewardess ombord en 80 m lyxyacht för en arabisk prins och hans familj. Samma som förra året men denna gång på den största båten i hans flotta- yay!

Det betyder alltså att det kvarstår lite tid här hemma som skall spenderas med nära och kära. Träffade F idag för att klargöra en del saker, är trött på att bli ignorerad och förbisedd så tog atg i salen och frågade om vi kunde ses på tu man hand och prata igenom allt. Sagt och gjort, vi drack kaffe hemma hos honom och vi har nu beslutat att "just go with it" den här månaden som är kvar. Det blir spännande att se var detta slutar...

Nu ska jag läsa lite bloggar och sedan ska jag unna mig en god natts sömn :) xx

Kommentarer


Kommentera inlägget här: