jusefines

gnällspik

Kategori: Allmänt

Hej bloggen!
Just nu är mitt humör ganska dimmigt. Det känns liksom blah allting. Retlig och allmänt irriterad också, kan ha med min fasta att göra... Det enda jag ätit idag är frukost egentligen så jag är ganska instabil för tillfället kan man väl säga, trött på att ha en sådan futtig halsont också.
 
Trött på mig själv att jag alltid ska ställa till det, vilja ha det som jag vet är dåligt för mig, är en utmaning eller helt enkelt något jag inte kan få. Sedan när jag väl får det tappar jag intresset och alltihop blir bara tvärnej.
Apropå något jag inte kan få- såg Måns Zelmerlöf i Stinsen idag. Vi passade på att handla på citygross där när vi ändå hade vägarna förbi. Riktigt nice är han ju.
 
Nu ska jag snart släcka och sova, imorgon väntas häng med mormor. Men först lite jobb på förmiddagen, på kvällen sedan kommer F förbi på middag och film. Det blir förhoppningsvis trevligt. Tror jag ska prata öppet och ärligt med honom att vi måste sakta ner. Blir så otroligt fientlig annars, min kropp är verkligen "no love plz".
 
haha. God natt.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: