jusefines

Fifty shades of shame

Kategori: Allmänt

Hej!
Sitter i sängen och knappar på min nya lilla älskling, fick en laptop av mamma och pappa när jag fyllde år.
Allt är bra, börjar äntligen få lite struktur och ordning på livet, eller i alla fall få en klarare bild av hur framtiden kan se ut. Det känns inte lika ångestladdat längre, kommer säkert ångra detta inom ett par dagar, haha. Men just nu i detta ögonblick känns det inte lika tungt, det får man vara glad för :)

Idag kör jag på en fastedag. Började med 5:2 förra måndagen och det känns helt okej. Vill köra en liten cleanse nu innan sommaren kommer och man ska ut på äventyr igen!
Ikväll klockan 22.40 ska jag befinna mig på Sergels biograf med Thibaut, vi ska se fifty shades of grey. Det var faktiskt hans idé och vi får väl se om vi ångrar oss när vi väl är där, haha. Sexscener brukar ju faktiskt inte vara det mest bekväma att titta på tillsammans men vad sjutton, don't take Life so serious :)

Det får bli dagens lilla inlägg. Nu ska jag försöka göra mig lite presentabel och så ska jag försöka hålla mitt ord denna gång och återkomma med en recension om filmen :)

Puss å kram

Jag tror att filmen är bra, det är vad jag har hört i alla fall. Har dock inte läst boken som resten av världen verkar ha gjort men det ska nog inte ha någon större betydelse.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: