jusefines

fastemåndag

Kategori: Allmänt

God förmiddag!
Jag sitter i sängen i mina träningskläder som jag drog på mig som hastigast när jag skulle upp och skjutsa Vickan till tåget. Tog med mig en kopp te tillbaka från skjutsningen som jag värmde på snabbt i köket. Det fick bli blueberry muffin smak, utan mjölk.

Jag har hoppat på 5:2 nu såhär innan sommaren, jag vill tajta till kroppen något och bygga lite mer muskler. Tonad och tight är min melodi så då har jag valt att lägga om kosten lite. Jag är inne på andra veckan idag, vilket betyder att detta är den tredje fastedagen sedan jag började. Har planerat att köra fram till den 4 april då det är påskafton sen får jag göra en utvärdering och se hur jag känner då :)

Tänkte ge mig ut på en liten promenix innan det är dags att hoppa in i duschen och göra sig i ordning för lite eftermiddagsjobb på komet.
Kan förövrigt tillägga att fifty shades of grey var fantastisk! Jag gillade den verkligen och jag tyckte inte alls att den var stel att titta på som alla hade förfarat, haha. Kanske ingen film man väljer att se med mormor men ni hajar.

Sedan kan jag även avslöja att jag i princip har fått jobb på en lyxyacht i sommar, samma ägare som förra sommaren men denna gång blir det till att jobba på den största båten i flottan. Det känns jättekul och jag ser verkligen fram emot det, sedan är planen att plugga till hösten. Vet vad jag vill bli nu (äntligen) men det håller jag nog på ett tag till ;)

Vi hörs! Ha en fin dag och om det är möjligt så gå ut och fånga lite solstrålar :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: