jusefines

Dagen innan

Kategori: Allmänt

Imorgon är det den 8/12. Dagen med stort D. Den dagen jag längtat och väntat på så fruktansvärt länge, (närmare bestämt ca 5 år) det är med skräckblandad förtjusning som jag ser fram emot morgondagen. Fjärilarna känns i magen och det pirrar i kroppen med jämna mellanrum, måtte allt gå bra. Jag är inte så nervös inför själva operationen faktiskt konstigt nog, mer över hur resultatet blir. Men jag litar på min kirurg så det kan bara bli bra, men det är ju naturligt att oroa sig. Ska bli spännande att prova narkos, har aldrig blivit sövd förut och folk verkar ju gilla det... Haha. Nu ligger jag iaf i en nybäddad säng i ett nystädat rum. Har tvättat kroppen noga med descutan i två omgångar så nu är det bara duschen på morgonen och sen är jag ready to go. 
Dags för mig att släcka nu, sov ju bara knappa 2 timmar idag efter festen och innan jobbet. Så det börjar ju kännas ordentligt tungt på ögonlocken. Vi hörs nog mer imorgon efter alltihop, håll tummarna. 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: