jusefines

4 dygn, snart 5

Kategori: Allmänt

Alltså ja! Så himla skönt, snart inne på mitt femte dygn med mina nya boobs. Varje gång jag vaknar så skiner jag upp med ett leende när jag tittar ner, händerna är ofta där och känner efter att det är sant också. Så himla nice, är så jäkla glad över att jag vågade och att jag äntligen tog steget. Har faktiskt inte haft så ont som folk påstår att man brukar ha, har väl haft en otrolig tur? Det trodde jag faktiskt inte, jag brukar vara rätt pipig... Ända från sekunden till att jag anlände till kliniken på operationsdagen tills då jag fick lämna dagen efter så har det varit top notch, utomordentlig service och vårdnad. 5/5 toasters :) kan berätta en mer utförlig variant imorgon om jag har lust. Vi ska till Lilliebladhs på eftermiddagen och det ser jag verkligen fram emot. Nu ska jag släcka och sova i min säng här hemma i Vallentuna för första gången i denna skepnad, har nämligen sovit borta hela veckan på Öland med mamma. Sov gott!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: