jusefines

Ivyrevel

Kategori: Allmänt

Hej bloggen!
Har åkt på en liten infektion, ont i hals och allmänt seg i kropp och knopp. Hoppas på att det går över tills imorn då jag gärna vill fortsätta med träningen som jag gjort, det är ju så kul nu!

Jag har jobbat lite i komet idag en stund på förmiddagen sedan mötte jag F för en promenad och därefter åkte jag till farmor och farfar för att fördriva lite tid innan det var dags att dra vidare mot Dulle. Hos Dulle bjöds det på fantastiskt god mat; baconlindad kycklingfilé med ört-och vitlöksfyllning med ris och en avocado-rödlök-champinjon-feta-sallad. Första gången jag fick se deras finna villa de precis flyttat in i... Fattas bara vovve och barn nu, sedan är de en komplett Svensson familj. Nej, skämtåsido så var det en supertrevlig kväll med gott sällskap då Dulles syrra Anna var där och Gustav, hennes kille :)

Kom hem senare än förväntat så jag gick direkt upp till badrummet och gjorde mig i ordning, sedan har jag kikat runt på olika shoppingsidor. Fastnade för Ivyrevels rea-tishor som dessutom var fraktfria (tills imorgon) så jag passade på att klicka hem två i samma modell men olika färger, så fina! Har nämligen sett den vit/grå i verkligheten så jag kunde inte hålla mig från att beställa hem när jag visste säkert hur fin den är i verkligheten. Det skulle ta 1-3 arbetsdagar så förhoppningsvis kommer de innan fredag :D

Nu är det dags att slå ihop min kära laptop och försöka hjälpa kroppen på traven med att bli frisk tills imorn!
Bifogar en bild på en av t-shirtarna som jag beställt, man ser inte jättebra på bilden men det är läderliknande material upptill som sträcker sig ner till överdelen av bröstet. Måste även tillägga att det är otroligt ovanligt att jag klickade hem en t-shirt(!), det är minst sagt en bristvara i min garderob så jag antar att det behövdes ;)
Vi hörs, puss!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: