jusefines

Let's start over

Kategori: Allmänt

Hallå! Det var ju verkligen inte igår... Alltså googlar man "världens sämsta bloggerska" så borde en bild på Josefine Solberg komma upp... Haha! Jaha, mer än ett år sedan jag skrev ett inlägg här. Mycket har hänt och det har varit ett omtumlande men otroligt bra år efter studenten. Har hittat mig själv på många plan och jag har träffat så mycket inspirerande och bra människor. Sådana människor jag inte trodde fanns. Jag har inte bara varit i Israel, som var aktuellt senast jag skrev utan också hunnit med ett halvår på franska Rivieran som stewardess. Börjar äntligen landa lite i tillvaron efter att ha varit hemma sedan en dryg månad tillbaka men det är fortfarande lite förvirrande och kaotiskt i mitt huvud. Idag har jag jobbat hos mamma och pappa i Komethallen & Barkarby Golfhall och imorgon har jag ett provning som cafébiträde. Jag har ju redan ytterligare ett jobb men jag tänker lite, varför nöja sig ned ett när man kan ha tre? Ja, mycket som är oklart i skrivande stund men jag tar itu med en sak i taget. Har fler spännande grejer som händer i veckan, ska träffa en kille jag gav ut numret till som hastigast när jag jobbade förra söndagen samt på en konsultation. Sedan blir det ju även en del jobb :) Det känns kul och lite nervöst och pirrigt på samma gång. Blir nog till att sova snart för att orka med ett träningspass på morgonen också. En bild från ett äventyr med mina älskade kibbutzvänner i Israel. Ha en fin söndagskväll!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: