jusefines

Studenten, part 3.

Kategori: Allmänt

Chrille och jag satt på varsin plastpåse på vägen hem från flaket. Och det tog inte lång tid förrän vi var hemma igen. Familjen och Mysan höll på att fixa fint i huset och precis när vi körde in på grusgången hängde våra plakat vid uppfarten och blågula ballonger. Vid ytterdörrarna hängde en stor bild på mig på ena sidan och en stor bild på Chrille på den andra sidan, riktigt mäktigt och heeeelt ovetandes. Det fanns även fler lite random bilder på mig och Chrille i huset.
Medan mat, dryck och andra festligheter gjordes i ordning hoppade jag in i duschen och började fixa om mig på nytt. Vid 18-tiden började folk trilla in och snart var det fullt med folk var man än gick. Alla var så glada, pappa höll tal, maten var god, tårtorna var suveräna, presenterna var grymma och alla mina närmsta och bästa var där. Inklusive Kevin, trots att han hade jobb... Jag var verkligen såååå lycklig! Totalt perfekt dag som slutade på McDonald's i Upplands Väsby med ett skönt gäng. Kunde inte ha önskat mig ett bättre avslut på min gymnasietid.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: