jusefines

Studenten, part 1.

Kategori: Allmänt

Så fantastiskt jävla underbart känns det att ha tagit studenten!
Sitter i skrivande stund och jobbat i Komethallen och SHIT VA PIN! För exakt 10 sekunder sedan gjorde jag bort mig rätt rejält. Satt och skrev det här ovanför koncentrerat och fokuserat, så hör jag hur något knackar lite avlägset. Tänker inte så mycket mer på det, några sekunder till går och sen hör jag en tjejröst "ursäkta". Jag blev sjukt förvirrad i ett kort ögonblick och tittade upp och rakt framför mig står en kund som vill sola. "Oj, men förlåt" fick jag ut mig och ett stelt leende på det. Haha som tur var skrattade hon bara och sa att det inte var någon fara. Haha.

Nåväl, tillbaka till studenten. Bästa dagen ever!!
Jag gick upp klockan 05.00 och mötte tvilling i badrummet, därefter kom Noi in och ville duscha (Noi och Thibaut hade nämligen sovit över). Jag som trodde att jag skulle vara själv den första tiden eftersom att jag alltid går upp i överdrivet god tid, men icke. Noi duschade under tiden jag sminkade mig och sen kom Thibaut och avlöste Noi. Haha rätt sköna.
Vi klädde upp oss med kostym och klänning, klackar och studentmössorna på huvudet. Sedan var det bara att ta ut skumpan ut kylen och bege oss ut i bilen för att hämta upp Dulle och Carro. Bilen hade vi smyckat med flaggor och ur högtalarna dunkade hög musik. Dagen kunde inte ha börjat på ett bättre sätt. Runt 07.30 var vi hos min kära klasskompis Nanni som hade dukat upp så fint med jordgubbar, glas och andra godsaker och där väntade även resten av klassen.

https://cdn2.cdnme.se/3918369/7-3/pic_51b45ba09606ee49eba74f8e.jpg" class="image">

Kommentarer


Kommentera inlägget här: