jusefines

Ebba se hit!

Kategori: Allmänt

Men hallå?!
Det var inte igår *höhö*. 
Sorryborry för att jag inte alltid uppdaterar så ofta, ledsen att jag inte bidrar med den vardagliga uppdateringsglädjen. Men nu jäklar kände jag att det var dags att skriva lite så att min fina vän Ebba har något kul att läsa på sjukhuset stackarn...
 
Dagens planer ser ut som så att först hämta Aaron på dagis och spendera lite tid med honom, sen blir det till att skynda hemåt mot Denise för hemgjord sushi och fördrinkar! 
Sedan är vi ett gäng glada brudar som ska ut och göra staaaaan. Kan bli en kul kväll det här eller iallafall minnesvärd med tanke på min nackspärr som uppkom inatt/imorse vid 04:00... W000pa! Så nu är det stelopererade jossan som ska regera! haha jag dööör. Har sjukt ont men får knapra lite ipren innan. 
ni får en gammal bild på lilla mig, puss!
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: