jusefines

Breaking down

Kategori: Allmänt

Herregud!
Breaking dawn... snarare Breaking down.
vilken bra film! Perfekt slut på en perfekt berättelse! Åh det var så mycket känslor, skratt, gråt, ilska och lättnad! 
visste inte att man kunde vara så spilttrad i humöret under 1 h och 55 min. 
Och vickan var bara för rolig, jag tyckte att jag var galen som grät så pass mycket att tårarna på riktigt sprutade och så tittar jag på vickan när hon börjar hulka ur sig gråten. haha! Hon liksom harklade sig, hämtade andan och frustade bredvid mig samtidigt som hon skakandes höll i mig.. Oh dear, det var det som fick mig att rycka upp mig lite och torka tårarna (okej, och för att all detta massmord bara var en "vision" (tack och lov(!!!!!))). haha men hej parentes i parentes i parentes! 
Ja nu ska jag gå och lägga mig tänkte jag, imorn blir det ju som sagt jobb vid 11.00.
Sov så gott lovies.

 



 
haha hej skevt jävla bildcollage! #sämstabloggerskanevaaah
 
P.S relativt gammalt inlägg.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: