jusefines

Söndagen

Kategori: Allmänt

Hej min finfina blogg!
Hoppas ni mår fint, själv är jag lite krasslig.. Ont i huvudet och täppt som få! Men ska inte klaga- det kunde ju vart värre.
Dagen har varit relativt bra, det började lite svajigt då alla kläder satt fel och jag bara kände mig allmänt ful. Men sen släppte det när jag kom till Komethallen och träffade Jennie och Kevin!
Jag och Kevin åt glass som vi brukar göra varje söndag nuförtiden och idag var det min tur att välja smak. Jag valde half baked, ni vet den där med kakdeg och brownie i!? Mumma!

Kvällen rundades av sen hos familjen Crammer med god middag och härligt sällskap! Och nu ligger jag här i sängen och ska försöka sova. Hoppas jag får någon sömn och inte bara hostar och snorar hela natten(!) vill ju se fräsch ut till skolfotot imorn..
Puss och god natt!

Tummen ner för förkylning..

Kommentarer


Kommentera inlägget här: