jusefines

Eftermiddagen i bilder

Kategori: Allmänt

Åh vad jag tycker om min syster. Idag när vi satt och tog foton med hennes MacBook så satt vi väldigt nära med våra huvuden. Då börjar hennes hals låta, helt random, nästan typ pipa. Men vi ignorerade ljudet och fortsatte koncentrera oss för att ta en snygg bild. Fast då började min täppta näsa svara vickans hals med ett något svagare pip. Men vi lyckades hålla oss för skratt även denna gång. Men till sist när hennes hals lät igen och min näsa lät igen började vi asgarva!
Sådär mycket när man knappt får fram ett ljud och tårarna väller upp innanför locken.
Vet inte om ni förstod men kortfattat så var det som att min näsa och vickans hals pratade med varann. Haha, knas. Ja, det var jävligt kul när det hände iallafall..

#typhejingenbryrsig

Haha, god natt.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: