jusefines

Förberedelser

Kategori: Allmänt

Vaknade upp med ett risigt humör och ville gråta för allting, varför? -det vet jag inte. Men sen när jag kom till gymmet vände alltihop, jag spenderade 45 svettiga minuter på löpbandet och brände hela 513 kcal (för att vara exakt) samt gjorde mag-och ryggövningar. Såg ut som ett stoppljus i fejjan förövrigt.

Efter gymmet drog jag till skolan för att hämta grejer jag kan jobba med under lovet och skyndade mig därefter till bussen.
Väl hemma duschade jag och gjorde i ordning lite lunch i form av färsk tomat, kokt ägg och parmaskinka. Till det ett stort glas vatten!

Nu har jag precis gjort klart chokladbollarna och ställt in dom i kylen och medans de stelnar tänkte jag ta en powernap inför kvällens bravader! Haha, så ATM ligger jag i min gosiga säng. Sen blir det till att dekorera chokladbollarna och locka underhåret.

Recept till "ögonchokladbollarna" kommer! Puss så länge!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: