jusefines

Söndagsångesten

Kategori: Allmänt

Dagen har flutit på rätt smärtfritt. Klockan 06.45 ringde mobilen och meddelade att det var dags att vakna. Jag gick vemodigt upp ur den varma sängen (eller ner från den varma sängen eftersom att jag sover överst i våningssängen). Hursom så väckte jag Vickan lite försiktigt och dagen drog igång.
Det var mycket folk idag som vanligt på söndagar och därmed också mycket att göra. Men efter att man hört komplimanger och peppande ord är man rätt pigg och glad ändå. Avslutningsvis åt jag glass med Kevin och Vickan höll oss sällskap, shit vad vi skrattade idag. Vi hade faktiskt sjukt kul, det måste nog ha berott på att vi var så trötta.. Haha!

Så nu ligger jag i sängen och ska läsa lite ur min stenåldersbok... Sen blir det till att släcka lampan och sova. Imorgon är en ny dag och man vet aldrig vad som väntar. Puss och god natt lovies!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: