jusefines

Shit just got real

Kategori: Allmänt

Hej min fina blogg!
Dagen har kaosat då jag fick sjukt ont över högra bröstet imorse. Det gjorde så jäkla ont, som om det var någon som hade en knytnäve inuti på något sätt. Den smärtan sträckte sig hela vägen till ryggen och jag kunde inte ta ordentliga andetag. Så jag ringde sjukvårdsupplysningen som tyckte att jag skulle åka och kolla upp det där omedelbart så det gjorde jag också. Jag åkte till vårdcentralen i vallentuna och berättade hur jag kände.
De tog hand om mig omedelbart och började ta olika prover, blodprov och EKG.
Doktorn tog även en titt på mina lungor och i halsen. Allting såg hyfsat ut men om det blev värre skulle jag ringa igen. Haha jag kände lite "shit just got real". Men det var skönt att kolla det så jag och alla andra slipper oroa sig. Och det dåliga med att ha fyllt 18 är att saker och ting som alltid varit gratis inte är det längre, mitt besök idag hos doktorn gick på 200 :- inte så farligt men dock!
 
Nu sitter jag och äter lite bär, blåbär och hallon! Jobbar på att bli frisk tills imorn..
Kram så länge.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: