jusefines

Ofrivilligt minne

Kategori: Allmänt

Vilken härlig kväll det varit!
Den har tillbringats med bästa Dulle, hennes pojkvän Gustav och resterande Pontus, Anders och Oskar. Vi träffades alla hemma hos Gustav för tacomiddag, sen blev det bastu. Eftersom varken jag eller Dulle hade med oss badkläder så fick vi lösa situationen med varsina oversize-tshirts. Vi satt inne i bastun, killarna drack öl och jag och Dulle satt med och hade det trevligt ändå. Så kommer Pontus och Oskar in alldeles dyngsura och har hoppat i den iskalla utomhuspoolen...
Jag och Dulle gick ut för att känna på vattnet och jag sa till Oskar "lova att inte putta i mig nu" "jadå" svarade han. Men vad tror ni han gör? Jo de klart han attackerar mig och försöker putta i mig ändå(!) jag fightas tillbaka och han ramlar över mig. Men det hela slutar ändå med att jag hamnar i poolen efter höga skrik.
Panikslagen försöker jag ta mig upp ur det iskalla vattnet och springer allt vad jag kan in mot bastun och sen tillslut varmduschen!

Efter att vi fått på oss torra kläder igen satte jag och Dulle oss vid tvn och tittade på det inspelade x-factor. Skönt och lugnt efter en sådan chock från badet.. Haha! Och nu ligger jag hemma i sängen. Ska försöka sova nu eftersom att jag ska upp hyfsat tidigt imorn, nämligen 9.45. Jag och Vickan har bokad nageltid vid 12.45 imorgon. Vi hörs mer då! PUSS

Kommentarer


Kommentera inlägget här: