jusefines

Du är som ett lyckopiller

Kategori: Allmänt

Min lilla gullunge till kusin är obeskrivligt underbar. Han är så söt så man vill bara bära på honom hela tiden, pussa hans mjuka kinder och kramas.
Visst kan han vara otroligt jobbig ibland, men jag lovar, allt är förlåtet när han rusar fram i världens fart för att slänga sig runt halsen på en samtidigt som han skriker med ett leende på läpparna: FIFFIIIIII!

Har spenderat eftermiddagen och kvällen hos moster, åt middag med henne och de två sönerna. Tog även hand en hel del om Erland, så mysig han med! :)
Måste bara berätta vad som hände i parken idag med Aaron, jag gungade honom i en bebisgunga. (Som han förövrigt börjar bli alldeles för stor för eftersom att han släpar i fötterna). Så stannar jag honom ett tag för att småprata lite och varva ner honom. Vi skulle nämligen börja dra oss hemåt, då tittar han på mig och ser konfunderad ut. Så säger han: ont fiffi, trasig. Och så pekar han på min finne vid mungipan. Haha man måste bara skratta och älska barns ärlighet...

Kommentarer


Kommentera inlägget här: