jusefines

Beslutsångest

Kategori: Allmänt

Jag har beslutsångest. 
Jag är så sugen på att göra min naglar. MEN då är det ju alla beslut med vilken salong, billigt eller dyrt, bra eller dåligt, akryl eller gelé..
Jag kan inte bestämma mig! Men efter vad jag har läst verkar det som att gelé är bättre för nageln, den blir inte lika sliten. Men sen säger vissa att den blir väldigt sliten ändå av gelé så då är ju frågan, ska man satsa på akryl som är billigare och låta undernageln bli förstörd eller ska man satsa på gelé som är dyrare och låta nageln bli mindre förstörd? H-E-R-R-E-G-U-D.
Vad skulle ni gjort kära bloggläsare?
 
Har iallafall hittat en någorlunda bra salong (tror jag) som ligger på söder har jag för mig, www.starlightnails.se heter deras hemsida. Där får man gelénaglar för 550:- eller akryl för 500:- och då känner jag mer för gelén men frågan är om det är värt att dra dit. Långt ju.. haha lat!?
 
Nej nu ska jag överlägga med syster min så får vi se hur vi gör, vill verkligen ha fina naglar!
Puss så länge. 

Kommentarer

  • Ebba säger:

    Gör med mig och bella!! gele :)

    2012-11-06 | 21:07:43

Kommentera inlägget här: